Amaierako lana bidaltzeko foroa

Amaierako zeregina

Maite Campos-ren irudia
Amaierako zeregina
Maite Campos - igandea, 2018(e)ko martxoaren 11(e)an, 01:10(e)tan

Gabon denoi, 

Behin baino gehiagotan ahalegindu naiz nire amaierako zeregina zuek guztiokin elkarbanatzeko mezu honi atxikita igortzen baina plataformak ez dit ahalbideratzen. Fitxategiaren tamaina gehiegizkoa dela dioen mezua ateratzen zait behin eta berriro eta azkenean etsi egin dut.

Eskerrikasko partaide nahiz antolatzaile guztioi ikastaroa hain bizia eta hain mamitsua bilakatzeagatik eginiko ekarpenekin. Tamala da gainontzekoon lanak ikusi ezin izatea, seguru nago eta interesgarriak liratekeela irakurtzeko. 

Ondo segi, 

Maite

Ainhoa Ezeiza
Er: Amaierako zeregina
Ainhoa Ezeiza - igandea, 2018(e)ko martxoaren 11(e)an, 22:08(e)tan

Kaixo! Bai barkatu, ez ginen gogoratzen errore bat duela plataformak eta partaideok ezin dituzuela zuen lanak igo!

Partaide bakoitzaren lanak berrikusi bezain laster, geu ari gara igotzen eta partaide bakoitzari esteka bat eman(go) diogu bere lana partekatu nahi badu, esteka horrekin egiteko.

Irakurtzen ari garen lanean ikusten ari gara ikastaroko kide guztion "ahotsak" jaso dituzuela eta hori oso polita da, lortu dugu irakasle gisa "bigarren planora" pasatzea eta ikastaroko edukiak zuekin batera eraikitzea. Hori oso eskertzekoa da eta denon artean lortu dugu!

Banan-banan idatzi(ko) dizuegu, lanaren iruzkin txiki bat bidaltzeko. Dagoeneko lan gehientsuenak bildu ditugunez, espero dugu bihar eguerdirako amaitzea ebaluazio osoa. Eskerrik asko horregatik ere!!!